Fond og sekretariat under Coronavirus

Kompetencesekretariatets er, som mange andre statslige arbejdspladser, på vej tilbage til normale tilstande efter COVID-19 smitteudbruddet.

Alle Kompetencesekretariatets medarbejdere er tilbage på vores adresse i indre København.

Vores team af udviklingskonsulenter står til rådighed for statslige arbejdspladser. De er klar til at lave rådgivning, workshops mv. - både via videomøder og nu igen også ved fysisk fremmøde på jeres arbejdsplads.

Kontakt os eller læs om vores rådgivningsydelser, der alle er omfattet og betalt af de statslige overenskomster.

Den Statslige Kompetencefond er åben

Driften af Den Statslige Kompetencefond har ikke været påvirket af nedlukningen. Det er fortsat muligt at ansøge om fondsstøtte til individuel kompetenceudvikling, så længe der er midler i fondens puljer. Vi bestræber os fortsat på at opretholde sagsbehandlingstid mv.

Nedenfor giver vi svar på spørgsmål, der handler om Den Statslige Kompetencefond under de tilpasninger, som COVID-19 smitteudbruddet kræver.

Finder du ikke svar på dit spørgsmål i oplysningerne nedenfor, så kan der evt. findes svar i fondens FAQ. Du er også velkommen til at sende dit spørgsmål til fond@kompetenceudvikling.dk

  • 1. Hvad gør jeg, når min aktivitet er udskudt?

    De gældende fondsregler giver mulighed for at få udsat slutdatoen for den aktivitet, du har fået tilsagn om støtte til. Du kan udskyde slutdatoen i op til et år fra den oprindelige dato. Se punkt 20 i fondens FAQ.

    For at ændre slutdato skal du kontakte sekretariatet med dit ansøgningsID og den nye slutdato.

  • 2. Hvad gør jeg, når min aktivitet er aflyst?

    Afhængig af din konkrete situation, fondspulje mv. er der flere forskellige muligheder.

    Kontakt sekretariatet på fond@kompetenceudvikling.dk eller 33 18 69 69 for at få hjælp til lige netop din situation.