Logo: Kompentencesekretariatet
Søg
Luk menu

Få succes med din ansøgning: Undgå de klassiske fejl i Den Statslige Kompetencefond

Hvad gør man når man har fået ny e-mailadresse? Aktiveringslinket til at oprette en profil ikke dukker op? Eller man som leder ikke kan finde sine medarbejderes ansøgninger? Få svar på dine spørgsmål her.

En rækker hånden op i et undervisningslokale

1. Jeg har fået ny e-mailadresse, arbejdsplads eller skiftet navn – hvad gør jeg?

Send en mail til fond@kompetenceudvikling.dk med de nye oplysninger. Vi sørger for at opdatere din profil i systemet.

2. Jeg modtager ikke aktiveringslink efter profiloprettelse – hvad nu?

Tjek dit spamfilter – nogle e-mails havner der ved en fejl.

Hvis e-mailen ikke er kommet frem, kan der være en fejl i den e-mailadresse, du har angivet. Send en mail til os på fond@kompetenceudvikling.dk, så hjælper vi dig videre.

3. Jeg kan som leder ikke se en ansøgning, når jeg logger ind?

Sørg for, at du logger ind på den korrekte leder-side: leder.denstatsligekompetencefond.dk.

Hvis du bruger Forsvarets domæner (@mil.dk eller @fiin.dk), skal ansøgningen være sendt til den korrekte e-mailadresse. Bed ansøger om at oprette en kopi af ansøgningen med den rigtige leder-e-mail.

Har du spørgsmål til ansøgningsprocessen, reglerne eller tekniske udfordringer? Få svar på det meste i fondens spørgsmål og svar:

Obs
Skjul nyheder