Hvad gør man når man har fået ny e-mailadresse? Aktiveringslinket til at oprette en profil ikke dukker op? Eller man som leder ikke kan finde sine medarbejderes ansøgninger? Få svar på dine spørgsmål her.
Send en mail til fond@kompetenceudvikling.dk med de nye oplysninger. Vi sørger for at opdatere din profil i systemet.
Tjek dit spamfilter – nogle e-mails havner der ved en fejl.
Hvis e-mailen ikke er kommet frem, kan der være en fejl i den e-mailadresse, du har angivet. Send en mail til os på fond@kompetenceudvikling.dk, så hjælper vi dig videre.
Sørg for, at du logger ind på den korrekte leder-side: leder.denstatsligekompetencefond.dk.
Hvis du bruger Forsvarets domæner (@mil.dk eller @fiin.dk), skal ansøgningen være sendt til den korrekte e-mailadresse. Bed ansøger om at oprette en kopi af ansøgningen med den rigtige leder-e-mail.
Har du spørgsmål til ansøgningsprocessen, reglerne eller tekniske udfordringer? Få svar på det meste i fondens spørgsmål og svar: