Logo: Kompentencesekretariatet
Søg
Luk menu

Online inspirationsmøde: Forskellige veje til værdifuld MUS

Sådan gør I MUS til et meningsfuldt redskab. Tilmeld dig inspirationsmødet d. 9. oktober og få indblik i forskellige tilgange til MUS.

Mand sidder ved computer og kvinde kigger på ham.

MUS har potentiale til at styrke kompetenceudvikling, opgaveløsning og trivsel. På dette online inspirationsmøde får I konkrete idéer og værktøjer til at arbejde med MUS på nye måder. Vi viser, hvordan I kan designe en proces, der giver værdi for både medarbejdere og arbejdsplads – uanset om I vil nytænke jeres eksisterende model eller bygge noget op fra bunden.

Mødet er til jer, der:

  • Der vil have mere ud af jeres MUS.
  • vil have inspiration til at skabe engagement og retning i samtalerne.
  • ønsker et MUS-koncept, der både understøtter strategiske mål og medarbejdernes motivation.

Vi gentager succesen fra sidste efterår og stiller igen skarpt på MUS – med fokus på praksisnære metoder, fleksible greb og konkrete eksempler.

På programmet:

  • MUS i en strategisk sammenhæng – hvorfor er det vigtigt, og hvordan gør man det?
  • Forskellige MUS-koncepter – bl.a. introduktion til vores nye MUS-samtalekort
  • MUS-værkstedet – skab jeres eget koncept med udgangspunkt i jeres behov
  • Rådgivning og konsulentstøtte – sådan kan Kompetencesekretariatet hjælpe jer videre.
  • Torsdag den 9. oktober 2025 kl. 9.30–10.30.

Tilmelding senest mandag den 6. oktober kl. 12.00.

Online via Microsoft Teams – du modtager linket efter tilmeldingsfristens udløb.

Hvem kan deltage:

Mødet er for ledere, tillids- og medarbejderrepræsentanter, HR og medlemmer af SU/MIO og kompetenceudvalg eller lignende udvalg, der arbejder med kompetenceudvikling på arbejdspladsen.

Du skal være ansat på en statslig arbejdsplads eller ansat på en selvejende institution og være omfattet af en CFU-fællesoverenskomst eller akademikeroverenskomst for at kunne deltage i mødet.

Lise Lotte Beck Andersen

Konsulent

Marianne Svanberg

Konsulent
Obs
Skjul nyheder