Studentermedarbejder til Kompetencesekretariatet

Brænder du for at gøre en forskel for udviklingen af statens arbejdspladser? Så søg stillingen som studentermedarbejder hos Kompetencesekretariatet.

Kompetencesekretariatet er en statslig organisation, der rådgiver statslige arbejdspladser om kompetenceudvikling og administrerer Den Statslige Kompetencefond. Medarbejder- og Kompetencestyrelsen samt fagforeningerne på statens område er vores politiske ejere.

Dine arbejdsopgaver:

Du vil komme til at arbejde med en bred opgaveportefølje. Dine arbejdsopgaver kan bl.a. være at:

  • bistå med administrationen af Den Statslige Kompetencefond
  • kontakt til brugere via besvarelse af mails og telefoner
  • bistå i mødeplanlægning med eksterne parter
  • indhente information og udarbejde baggrundsmateriale
  • forberede præsentation af større datamængder til politiske udvalg
  • opdatere dele af vores hjemmeside.

Om dig:

Vi forventer følgende af dig:

  • er studerende på en samfundsvidenskabelig uddannelse (fx scient.pol., scient.adm., scient.soc., professionsbachelor i offentlig administration)
  • har mindst to år tilbage af din uddannelse (og gerne mere)
  • har interesse for/erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation
  • er fortrolig med Office-pakken og it generelt
  • har gode formidlingsevner både mundtligt, skriftligt og visuelt
  • har lyst og evner til at arbejde med tal
  • arbejder selvstændigt, systematisk og er idérig
  • er i stand til at håndtere mange forskellige opgaver
  • er serviceminded.

Vi tilbyder:

Kompetencesekretariatet tilstræber at være en visionær og ambitiøs organisation, der lægger stor vægt på kvalitet.

Vi tilbyder desuden:

  • En attraktiv arbejdsplads i midten af København med engagerede kollegaer, hvor arbejdsglæde prioriteres højt
  • Alsidige arbejdsopgaver og viden om kompetenceudvikling i staten    
  • 15 timers ugentlig arbejdstid (gerne fordelt på 3-5 hverdage) med fleksibilitet i forhold til spidsbelastningsperioder fx ved eksamenslæsning
  • Jobstart 1. februar 2020

Du kan her læse mere om Kompetencesekretariatet.

Ansættelse sker i henhold til overenskomsten mellem Finansministeriet og HK Stat. Du er velkommen til at kontakte administrationschef Luise Sanderhoff Østerlund på lusao@kompetenceudvikling.dk, 61 82 70 14, hvis du har spørgsmål.

Vi skal have din ansøgning og CV samt bevis for igangværende uddannelse senest den 9. januar 2020, kl. 12:00, og den skal sendes via linket her.