Logo: Kompentencesekretariatet
Søg
Luk menu

Administrativ medarbejder med fokus på sagsbehandling

Har du erfaring med sagsbehandling, er struktureret og ønsker et selvstændigt ansvar? Så er en projektansættelse på 32-37 timer som administrativ medarbejder i Kompetencesekretariatet måske noget for dig?

Sommerblomster på nordjysk mark

Kompetencesekretariatet er de statslige overenskomstparters fælles sekretariat for kompetenceudvikling. Sammen arbejder vi for at rådgive statslige arbejdspladser om kompetenceudvikling og for at medfinansiere statslige medarbejderes kompetenceudvikling. Alle vores tilbud er finansieret af den statslige overenskomst. Vi er et mindre sekretariat, hvor hver dag er forskellig. Fælles for vores opgaver er, at vi arbejder tæt sammen for at nå vores mål, og vi vil gerne invitere dig med på holdet.

Stillingen

Ansøgningsfrist 10. maj

Send din ansøgning samt CV og relevant dokumentation via dette link senest den 10. maj 2024.

Tiltrædelse hurtigst muligt og senest d. 1. juli 2024. Samtaler vil blive holdt løbende.

Stillingen er placeret i Administrationen, som blandt andet understøtter ledelsen og varetager en bred vifte af opgaver herunder ledelses- og udvalgsbetjening, gennemfører tværgående analyser samt udviklings- og it-projekter, fondsadministration og har ansvaret for HR, økonomstyring og strategisk styring.

Som administrativ medarbejder får du en udfordrende og travl hverdag i et spændende og ambitiøst miljø, hvor udvikling spiller en central rolle. Du får selvstændige ansvarsområder og en stor kontaktflade med både kollegaer, vores kunder og leverandører.

Dine opgaver vil primært ligge inden for disse hovedområder:

  • Sagsbehandling af ansøgninger i Den Statslige Kompetencefond
  • Brugerkontakt herunder besvarelse af mails og telefoner
  • Analyseopgaver
  • Selvstændige opgaver inden for administrationens samlede opgaveportefølje.

I takt med at Kompetencesekretariatets opgaveportefølje udvikles og ændres, skal du være parat til at påtage dig nye opgaver på linje med de øvrige medarbejdere i sekretariatet.

Om dig

Du kan være nyuddannet eller have mere erfaring. Vi lægger vægt på at, du:

  • Er selvstændig og god til at overholde deadlines
  • Er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt
  • Tænker kreativt, byder ind med egne ideer og løsninger og ikke går på kompromis med kvaliteten
  • Har en systematisk tilgang til opgaveløsningen og er analytisk tænkende
  • Har lyst til at indgå i fælleskabet på en lille arbejdsplads.

Derudover vil det være en fordel, hvis du har erfaring med Excel og kendskab til statens systemer.

Vi tilbyder 

En spændende og alsidig hverdag med stor mulighed for selv at præge jobbetEt godt arbejdsmiljø med dygtige kollegaer og et kollegialt fællesskab med en uformel tone og god stemning. Et job i en visionær og ambitiøs organisation, hvor der ikke er langt fra idé til handling og hvor du får gode muligheder for faglig udvikling.

Du bliver ansat til og med 31. marts 2025 på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst. Stillingen indplaceres i løngruppe 2. Der er mulighed for forhandling af individuelt kvalifikationstillæg. Som udgangspunkt er stillingen på fuldtid, men der er mulighed for en deltidsstilling på 32 timer.

Yderligere oplysninger

Du kan læse mere om Kompetencesekretariatet på siden om os. Du er også velkommen til at kontakte Lene eller Lasse:

Lene Skovgaard Holm

Budget- og regnskabschef

Lasse Højmark Petersen

Fuldmægtig
Obs
Skjul nyheder